Slide 1
Intel·ligència Cultural

Intel·ligència Cultural

La recerca de nous mercats i noves oportunitats de negoci condueix als agents turístics a deixar la seva zona de confort per entrar en mons desconeguts. En moltes ocasions es tracta d’adaptar els serveis del nostre establiment a les necessitats culturals i religioses d’un emergent moviment turístic.

Conscient de les necessitats que genera i les exigències que comporta aquest desafiament per a les empreses del sector turístic, Horwath HTL ha posat en marxa una línia de negoci especialitzada en intel·ligència cultural, articulant una oferta exclusiva de serveis per ajudar les empreses a capitalitzar el creixement del turisme xinès i el turisme Halal, dos dels segments de mercat que estan registrant un major creixement en els últims anys.

Potenciar l’apropament cultural és bressol de coneixement, de contactes,…és una petita espurna que en un curt espai de temps pot esdevenir una millora quantitativa i qualitativa del compte de resultats.

Horwath HTL, des de la seva experiència, contribueix a atansar i conduir nous potencials clients procedents de països emergents amb un neguit cultural prou important per voler conèixer la cultura occidental, el nostre destí i en definitiva la nostra manera de viure.

Els nostres serveis de intel·ligència cultural inclouen:

  • Desenvolupament de ESTRATÈGIES COMERCIALS per atreure i fidelitzar turistes (xinesos, Halal)
  • Desenvolupament de ESTRATÈGIES INSTITUCIONALS per crear i posicionar destinacions
  • Elaboració d’agendes de negoci i acompanyament a FIRES ESPECIALITZADES
  • Elaboració de PLANS D’INTERNACIONALITZACIÓ d’empresa
  • Recerca de OPERADORS, OPERADORS TURÍSTICS i INVERSORS especialitzats
  • CURSOS DE DIPLOMÀCIA CORPORATIVA i excel·lència en l’atenció al client xinès/halal
Seleccioneu Serveis professionals
Per tipus de client
Per tipus de servei

Casos d'èxit

  • hotel-eurostars-gran-valencia-exterior-
    Valoraciones Hoteleras

    Eurostars suma un nuevo activo a su portfolio en ‘propiedad’

    Eurostars Hotel Company -la división de explotación de Hotusa, que opera bajo las marcas ‘Eurostars’ y ‘Exe’- sigue sumando nuevos activos a su portfolio en propiedad. Hoy, día 13 de junio de 2018, ha firmado la incorporación a su catálogo de inmuebles controlados directamente el ‘Eurostars Gran Valencia’ (5E-110 habitaciones), que acaba de ser traspasado por […]

    Llegiu més
    Bilbao_Casos de exito
    Assessorament estratégic, Turisme i Oci

    Estudi de Posicionament i Millora de la Oferta Turística de Bilbao

    Descripción del proyecto:
    Estudi de posicionament i millora de l’oferta turística de Bilbao, alineant l’enfoc Institucional del Turisme i analitzant el nivell de compliment dels objectius del pla anterior. L’estudi de l’impacte econòmic que suposa la implementació de les línies estratègiques proposades.

    Estado del proyecto:
    Projecte finalitzat.

    Llegiu més
    modani
    Planificació i desenvolupament

    The Modani Luxury Resort & Spa

    Descripción del proyecto:
    Horwath HTL va ser l’encarregada d’ajudar als promotors d’aquest projecte de reconstrucció de l’hotel, a dur a terme el desenvolupament de serveis i realitzar un estudi de viabilitat per , planificant i dissenyant l’ús de l’entorn cap un grup exclusiu dels membres de The Resort & Spa Modani de luxe (133 habitacions ).

    Estado del proyecto:
    El projecte es troba actualment sota refinancició.

    Llegiu més
  • spain-barcelona-hotel-vela
    Assessorament estratégic, Planificació i desenvolupament

    W Hotel Barcelona – Hotel Vela

    Descripción del proyecto:
    La UT va convocar un concurs per la selecció d’un consultor hoteler i Horwath HTL en va resultar l’adjudicatari. Es va realitzar un estudi de mercat de Barcelona i del destí en particular per a poder conèixer els millors conceptes que es podien desenvolupar sobre la nova bocana del port de Barcelona, ubicació de l’hotel.

    Estado del projecto:
    Projecte finalitzat.

    Llegiu més
    melia
    Assessorament estratégic, Gestió d'Actius, Intel·ligència Cultural, Valoració

    Villaitana Wellness, Golf & Business Resort

    Descripción del proyecto:
    Projecte desenvolupat sobre un sol de 1,600,000m². Es tracta d’un high-end resort, que suposava una inversió inicial de 140 milions d’euros que inicialment havia de portar a terme el grup Starwood Hotels & Resorts

    Estado del proyecto:
    En l’actualitat el projecte compleix amb el pla de negoci previst.

    Llegiu més
    mallorca
    Assessorament estratégic

    Complex Hoteler Calas de Mallorca

    Descripció del Projecte:
    Es tractava d’un complex dels anys 70 a primera línia de mar, de categoria quatre estrelles i 875 habitacions que amb el pas del temps havia quedat obsolet. Dos dels seus edificis van baixar a categoria tres estrelles i el tercer va estar a punt de baixar a una estrella, quedant-se finalment amb dos.

    Estat del Projecte:
    Finalitzada la reforma integral del primer edifici s’ha aconseguit un increment en la venta d’habitacions de dos dígits durant el primer any.

    Llegiu més
  • noria
    Turisme i Oci

    La Noria de Sevilla

    Descripció del Projecte:
    El treball encarregat a Horwath HTL va ser el d’ajudar als promotors d’aquesta atracció turística, de gran importància a la ciutat de Sevilla, a dur a terme una revisió independent del seu pla de negoci abans de l’apertura imminent de l’atracció.

    Estat del Projecte:
    La Noria va obrir l’any 2015 i a dia d’avui es troba activa i en ple funcionament.

    Llegiu més
    ss-abba
    Gestió d'Actius

    Abba Granada Hotel

    Descripció del Projecte:
    Hotel de quatre estrelles i 136 habitacions reformat a l’any 2009 i situat a 300 metres de l’estació de tren de Granada, al costat del parc universitari de Fuente Nueva i la Universitat de Granada.

    Estat del Projecte:
    Actualment es troba en curs.

    Llegiu més
Veure tots els projectes